mittlivsomsannz

Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

100 frågor <3

Av Sanna Carlsson - 22 februari 2013 00:20

Snott denna listan (X)
Rökt cigarr (X)
Varit full (X)
Varit hög ( )
Gett en uteliggare mer än 50 kr ( )
Spottat på någon jag inte gillar ( )
Hoppat bungujump ( )
Varit svartsjuk (X)
Kan skriva utan att kolla på tangenterna (/)
Hånglat med någon av samma kön (X)
Varit kär (X)
Blivit dumpad (X)
Dumpat någon (X)
Fått sparken ( )
Varit i ett knytnävsslagsmål (X)
Rymt hemifrån (X)
Haft känslor för någon som inte tyckt samma (X)
Blivit arresterad ( )
Hånglat med en främling ( )
Gått på blindate ( )
Ljugit för en kompis (X)
Varit kär i en lärare ( )
Skolkat (X)
Legat med en medarbetare ( )
Sett någon dö ( )
Varit kär i en internetkompis ( )
Varit utomlands mer än 5 ggr (X)
Flugit (X)
Haft sex på ett flygplan ( ) 
Haft sen i en bil ( )
Spytt i en bar ( )
Sett en del av mig själv brinna (X)
Ätit sushi ( )
Ätit bläckfisk (X)
Åkt snowboard ( )
Crowdsufat ( )
Varit i ett våldsamt förhållande ( )
Tagit smärtstillande (X)
Älskar / saknar någon just nu (X)
Gjort en snöängel (X)
Haft ett te-party ( )
Byggt ett sandslott (X)
Hoppat i en vattenpöl (X)
Lekt uppklädd (X)
Hoppat i en lövhög (X)
Åkt släde ( )
Åkt snöskoter ( )
Fuskat i spel (X)
Varit ensam (X)
Somnat i skolan (X)
Använt falsk ID ( )
Tittat på en solnedgång (X)
Varit med i en jordbävning ( )
Rört en orm (X)
Ätit orm ( )
Sovit under stjärnorna (X)
Blivit kittlad (X)
Varit missförstådd (X)
Tagit hand om ett rådjur ( )
Vunnit en tävling (X)
Blivit avstängd ( )
Varit i en bilolycka ( )
Haft kramp (X)
Känt mig utstödd (X)
Ätit 1 glasspaket själv på 1natt ( )
Hatat mitt utseende (X)
Varit vittne till ett brott (X)
Ifrågasatt mitt hjärta (X)
Varit besatt av post-it lappar ( )
Gått barfota i lera (X)
Varit vilse (X)
Varit på andra sidan landet (/)
Simmat i havet (X)
Känt som att man höll på att dö ( )
Gråtit mig till sömns (X)
Lekt tjuv och polis (X)
Sjungit karaoke (X)
Betalt mat med bara mynt (X)
Busringt (X)
Fångat en snöflinga på tungan (X)
Dansat i regn (X)
Skrivit brev till tomten ( )
Tittat på solnedgången med någon jag bryr mej om (X)
Blåst bubblor (X)
Gjort upp en eld på stranden (X)
Förstört en fest ( )
Åkt rullskridskor (X)
Fått en önskan uppfylld (X)
Burit pärlor (X)
Hoppat från en bro ( )
Ätit hund/kattmat ( )
Sagt till en främling (jag älskar dig) (X)
Kysst en spegel (X)
Sjungit i duschen (X)
Drömt att jag har gift mig ( )
Limmat fast handen i något (X)
Fastnat med tungan i metall (X)
Kysst en fisk ( )
Varit cheerleader (X)
Suttit på ett tak (X)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Carlsson - 18 september 2013 22:05

Jag verkligen suger på att blogga, förlåt för det.. Iallafall, står nu och väntar på tvärbanan, påväg hem från gården. Har ej gjort så mkt, va i skolan t lunch sen gick jag hem för hade ont i ryggen, sen så gick jag till gården å ba chilla you know :...

Av Sanna Carlsson - 5 september 2013 19:32


Att blogga, det är kul när man har något att skriva om , det är kul ett tag. Men sedan när man har sagt allt intressant i ens liv, vad ska man skriva då? Jag har ej bloggat på sjukt jävla länge, tycker de är tråkigt när man ej får feedback och specie...

Av Sanna Carlsson - 7 april 2013 00:53

Har helt glömt bort att blogga den sista tiden, såg bloggappen nu och kände att jag blev tvungen.. Sitter och snackar med Linn i telefon :) hon var här i torsdag , men hann bara träffa henne i typ 30 min, FYFAN vad jag grät när när hon skulle dra.. M...

Av Sanna Carlsson - 29 mars 2013 18:31

Jag, Hanna , Linn och Pontus var på bio igår och kollade på "du gör mig galen" skitbra film! Just nu sitter jag, Hanna och Linn i badrummet och färgar Linns hår haha . Hörs senare puss...

Av Sanna Carlsson - 26 mars 2013 18:33


hello, sitter på mammas jobb, ska dra t vårberg när hon slutar. Har ej haft ngt och blogga om, inte för att jag har det nu heller.. Men imorn är sista dan i skolan :D Sen är det lov förfan! Ska sova som fan, träffa polare osv :) Min lillasyster komme...

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards