mittlivsomsannz

Alla inlägg under november 2012

Av Sanna Carlsson - 22 november 2012 21:32

Tjenare! Haha blev tvungen .. Har precis kommit hem :) träffat Hannah och två skitsköna snubbar haha Danne och Niklas :P så jävla störda xD ska träffa dom på söndag igen :)) iaf , imorn så ska jag t mamma , Hannah kanske ska med så de blir nice :)) ska typ packa å städa mitt rum nu sen blir det att lägga sig i sängen och kolla på The Vampire Diaries :)) har kollat klart på alla avsnitt av PLL , Nästa avsnittet kommer ej ut förens januari 2013 :/ Ajja men skriver när jag har lust, ändå ingen som läser så vrf engagera sig på de .. BigLove<3

Av Sanna Carlsson - 14 november 2012 08:20

Priset har nu sänkts till 700 kr på skateboarden .

Av Sanna Carlsson - 13 november 2012 15:47

Vrf finns det ens rubriker? Suger på att skriva dom :P iaf , Påväg hem nu, ska plugga osv.. Sen så ska jag typ träffa tammy och Hannah :) färgade håret igår :) blev fett nöjd :) Ajja hörs sen :P Peace <3

Av Sanna Carlsson - 12 november 2012 08:57

Bara jag som hatar att gå upp på morgonen? Inatt somnade jag inte förens två för e skitförkyld, sen när jag skulle gå upp så var jag helt borta så jag fatta nt vad klockan va å grejer, så jag gick upp kl 6 när jag skulle gå upp 7 , så när klockan var typ halv 7 gick jag och la mig igen.. Och jag börjar halv 10 men skulle göra omprov i spanska.. Ajja men ska va lite social me Lollo nu .. BigLove<3

Av Sanna Carlsson - 10 november 2012 22:05

Skateboard säljs för 1000 kr
Kostade 4800 kr
Bräda märke= creatur
Truckar märke = thunder
Hjul märke = bullet
Hör av er på kik : sannz eller smsa 0768687404

Av Sanna Carlsson - 10 november 2012 22:03

Hur mår ni? Bår bra iaf, sugen på cola dock.. Ajja, jag och Hannah sover hos mamma i helgen , alltså så åker vi hem imorn :) men skulle hellre vara kvar här <3 just nu sitter vi och lirar cod med min storebror :)<3 Ajja men hörs sen .. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 7 november 2012 18:17

I know, har uppdaterat dålig nu men har t orkat skriva .. Men iaf:) tänkte bara berätta hur helgen har varit :) På fredag så var jag med Moa, Hannah och Pontus :P det var tänk att vi skulle gå bus lr godis och ägga hus men det slutade med att vi satt helt random vid en bänk :P men skitkul hade vi iaf!:) sen på lördagen var jag ju på bio, det blev att titta på möhippan, asso den var helt ok men det är inget jag skulle kolla på igen eller rekommendera men :P Ajja, just nu sitter jag i Hannahs port och väntar på henne, har suttit här i typ 40 min.. Seg som vanligt Hannah!! Ajja men hörs sen:) BigLove <3
Http://hannahwadi.blogg.se

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards