mittlivsomsannz

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Sanna Carlsson - 10 februari 2013 22:33

Asso jag hatar att man ska börja ett inlägg med typ "hejsan!,hej,tjabba" osv, så du gör vi ej så:P iaf , dagen började med att jag och mormor gick och åt på Restutang och sen gick vi och fika, sen så drog jag t centrum och träffade Linn , dagen har varit så sjukt tråkig men ändå så sjukt rolig haha, går ej att förklara :P Ajja , ligger och kollar på easy Ā så hör sen :) btw, Linn om du ser dethär, vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig hjärtat<3

Av Sanna Carlsson - 10 februari 2013 22:33

Asso jag hatar att man ska börja ett inlägg med typ "hejsan!,hej,tjabba" osv, så du gör vi ej så:P iaf , dagen började med att jag och mormor gick och åt på Restutang och sen gick vi och fika, sen så drog jag t centrum och träffade Linn , dagen har varit så sjukt tråkig men ändå så sjukt rolig haha, går ej att förklara :P Ajja , ligger och kollar på easy Ā så hör sen :) btw, Linn om du ser dethär, vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig hjärtat<3

Av Sanna Carlsson - 10 februari 2013 22:31

Asso jag hatar att man ska börja ett inlägg med typ "hejsan!,hej,tjabba" osv, så du gör vi ej så:P iaf , dagen började med att jag och mormor gick och åt på Restutang och sen gick vi och fika, sen så drog jag t centrum och träffade Linn , dagen har varit så sjukt tråkig men ändå så sjukt rolig haha, går ej att förklara :P Ajja , ligger och kollar på easy Ā så hör sen :) btw, Linn om du ser dethär, vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig hjärtat<3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards