mittlivsomsannz

Alla inlägg under februari 2013

Av Sanna Carlsson - 28 februari 2013 23:13

vad händer med världen nu för tiden asso? Vänner goolar på varandra, bråkar med varandra för ingenting och 2 av mina bästa vänner ska flytta.. Linn och Emilia, jag kommer sakna sönder er och jag ska försöka hälsa på er direkt när jag kan ! Fan, sköt er nu så att ni får komma hem snart, älskar er <3

Nog med det.. Sitter och lyssnar på musik och ska snart börja kolla serien "Lie To Me" eller, inte börja kolla, jag ska börja kolla avsnitt 8 :) Om ett på dar så komer mina ny laddare :) Mamma beställde en ny eftersom att hennes hund bet sönder min.. Ajja, skriver senare :)

Love <3  

Av Sanna Carlsson - 27 februari 2013 01:16

Gjorde en ny header, lite spontant sådär :P Nej men tyckte det behövdes eftersom att det var lixom bilder från sexan på den andra.. Och nu när jag ändå hade en dator så varför inte lixom? Ajja, sitter och kollar på Pretty Little Liars nu så skriver sen:)

BigLove <3

Av Sanna Carlsson - 25 februari 2013 09:18

Jag tänkte blogga men jag somnade direkt Näe jag kom hem eftersom att jag hade ute sovit på ett dygn.. Iaf, igår vid typ 9 drog jag och Hannah till T-centralen för vi skulle käla donken med Hanna :) men hon kom typ dit 40 min efter oss så vi satt oss på donken för att värma oss, då när vi är Påväg dit så är det en turk som följer efter oss in på donken, och så sätter han sig några bord ifrån och stirrar på oss , så ju går därifrån och så vinkar han och ger värsta peddoblicken :O sen mötte vi Hanna i gullmars, så drog vi t T-C igen och käkade sen pundade vi på tuben ett tag , vi drog t bredäng,liljeholmen, hornstull, tekniska högskolan osv :)
När vi kom t liljeholmen så satt vi oss där och typ sjöng, haha då kommer det fram en tant och ba "va bra ni sjunger! Mera mera!" och så började hon dansa runt med sin sjal medans vi sjöng haha! XD Ajja ingen av er har väl läst såhär långt nu men vi hörs<3
Love ya'll<3

Av Sanna Carlsson - 23 februari 2013 20:47

Sitter och drick jordgubb/mango milkshake och kollar på film med Hannah. Tänkte bara säga de:P
Love<3

Av Sanna Carlsson - 23 februari 2013 18:22

Hola! Ligger i soffan och kollar igenom min galna blogg haha! FYFAN vad pinsam jag var , värsta äckelfjortisen, men det var sådär 2 år sen så jag kan ju säga att jag ej är fjortis längre :D Hannah ska typ dra ut och träffa Pap, pallar ej följa med eftersom jag e fortfarande lite sjuk, iaf, ska käka snart å hat Inge att skriva.. (bilden e från 6:an)
Peace<3

Av Sanna Carlsson - 22 februari 2013 19:02

Äntligen lov!! Fast jag har inte varit i skolan på hela veckan men .. Sitter just nu och kollar på the game plan , igen:) Hannah e Påväg hit , hon e i t-centralen nu :) Ajja, tråkigt inlägg haha :)
BigLove<3

Av Sanna Carlsson - 22 februari 2013 16:05

Har ni någon drömålder som ni vill vara resten av era liv? Det har jag, jag vill bli 21 och bara vara det resten av mitt liv, för då får man göra det mesta, man får köpa på systemet, man får rösta osv. HAHA! Sajk jagvet:) ligger just nu i soffan och kollar på PLL , jag har sett hela serien typ 5 gånger nu :P have a good one <3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards