mittlivsomsannz

Alla inlägg under februari 2012

Av Sanna Carlsson - 28 februari 2012 14:32

Heej! Jusst nu sitter jag å kollar på tv , orkar nt va ute eftersom Att d har snöat( om de bli konstig stavning så ere för att mina naglar klickar fel) Anjja orkar nt blogga utan dator så.. Herå<3//Sannz<3

Av Sanna Carlsson - 24 februari 2012 17:48

Heej! Erre bara jag som drömmer mardrömmar när man e sjuk? Jjag vaknade  lr 3 ggr av att jag drömde mardröm, å jag drömde sammamardröm hela tiden.. Å det handlar alltid om ngn jävla våldtäcksman typ fast på olika ställen och olika tillfällen, men man ser aldrig hnm .. fett scary :O Jusst nu sitter jag å håller syrran sällskap medans hon lagar mat.Pernilla ska typ ha några kompisar här ikväll, kul när man e sjuk så man kanske smittarav sej.. Ajja, ska försöka att be pappa å hämtamej ikväll ist, han skulle t Gävle å hämta ngn lastbil till hans jobb såhan sa att jag fick komma imorn ist, SNÄLLA HÄMTA MEJ NU PAPPA! Ajja, ska typ lägga mej i soffan å kolla på tv/sova, ni vet ju redan att det här e sista gången jag kmr blogga på sportlovet om jag nt mobilbloggar... Så det blir inga bilder på etttag(sry:/)Ajja,vi hörs<3PUSSPUSS<3


Från:

 

Till:

   

Mobba mej nt för hur jag ser ut när jag e sjuk:/ Ni ser säker lika hemska ut..

//Sannz<3

Av Sanna Carlsson - 24 februari 2012 08:26

Heej!Jag kmr typ nt skriva på hela sportlovet om jajh nt mobilbloggar för syrran ska åka till Kalmarå tar med datorn dit :( Jaja, jag e iaf hemma för e sjukt förkyld, ont i magen å feber.. Jättekul att bli sjuk när lovet börjar..aja, herrå<3


//Sannz<3

Av Sanna Carlsson - 23 februari 2012 09:51

Heeej! Jag var påväg t skolan skulle precis gå t bussen så började jag nå illa å så, så stannar hemma idag.Men ska iaf städa mitt rum idag. Kmr ju typ blogga lite mer idag eftersom  jag e hemma:) Idag så ska jag på möte vid halv 4 , sen vid 6 så ska jag , syrran å pappa gå å äta , ska bli mysigt :) Sen på fredan så ska jag typ ba va hemma med Pernilla Lollo å Mimmi,å syrran såklart. Sen på lördag åker jag t pappa å e där hela sportlovet  :) Ajja men ska typ kolla tv å så nu såhörs senare .PÖSSPÖSS<3


   

JÄÄÄÄTELOCKIGT HÅR!

Av Sanna Carlsson - 22 februari 2012 16:12

Om ni vill så kan jag länka era bloggar, det e ba kommentera vad dom heter så skriver jag ett inlägg med länken och vad jag tycker om den loggar :)<3

Av Sanna Carlsson - 22 februari 2012 16:01

Tjenixen! Har precis kommit hem från skolan, hade vanlig dag idag så fett tråkigt.. Ska typ käka mellis lr nå snart tänkte ba skriva lite först :) Ja, imorrn så ere strandfestivalen i min skola så ska typ kolla på de, jag börjar 09:55 sen ere ba slöjd, lunch å sen ere typ festivalgrejjen, min klass har inge "nummer" att göra iår så får kolla på dom andra ist :P I helgen ska jag typ nt göra nå, ska kolla om jag kan sova hos pappa lr nå för orkar faan nt sova här, blir ba bråk då.. Sen ere sportlooov! :D Skulle ju t Mickiieh men sen så kunde jag typ nt de ;( Så ska typ sitta här i Sthlm å tråka, ne men kanske ska typ kolla om ngn kompis vill gå på bio nån da å sen typ sol å så:) AAjja, men jag skriver när jag kan :P PÖSSPPÖSS <33


   

Sov med typ "krulltoffsar" i håret så blev det såhär.. var snyggare innan jag borstade håret igen :) E i syrrans run för hon s att om jag flyttar datorn från hennes rum så dödar hon mej :O


//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 21 februari 2012 15:17

Heeeeej! Idag så ere fettisdagen :D Vi gjorde semlor på hemkunskapen.. SKITGOTT JÖ! Jag brukar nt gilla semlor men de va fan gott asso :D Innan så fick man typ jobba med evet val å sen kolla IUP å så :) Jag har vart i skolan 90% av terminen :D vårtermiinen 2010 var jag ba i skolan 48% så de e ganska nice :P Ajja, efter skolan så gick ja å Ida å köpte läsk å choklad :) FETT GÖTT ! :D Ajja men nu får ni lite bilder (ser förjävlig ut så ni får några gamla bilder)å en skiitrolig video :D

tror de blevrätt nue :P


   

Okej, den där uppe e från nue så mobba mej nt för hur jag ser ut idag... PÖSSPÖSS<3


//Sannz<33


Av Sanna Carlsson - 20 februari 2012 16:27

Tjeeenix!Har precis kommit hem från stan,Dom som nt åkte t Romme skulle typ gå på skansen ist, men man skulle först gå typ 7 km å leta efter fåglar innan... Men vi fick sluta tidigare så det va rätt skönt:) Sen drog jag å Millan t Sergel å typ hanlade lite :P Hade nt så mkt pengar så aa, blev nt så mkt .. Millan köpte ett par shorts å en tröjja (SKITSNYGGAH!) Ajja men ska typ göra nå annat nue... typ lyssna på musik lr ladda ner ngn film, PÖSSSPÖSS<3


    

bry er nt om håret.. hade mössan på innan :P köpte en ny boll t mössan å "fjortishalsbandet"


//Sannz<33

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards