mittlivsomsannz

Alla inlägg under maj 2012

Av Sanna Carlsson - 11 maj 2012 16:32

Heejsan svejsan! Tänkte börja blogga igen eftersom att du har jag en dator som funkar :D Har precis flyttat t ett nytt jourhem, dom verkar skitbra :) Har redan fått dator å dom ska koppla in tv i rummet osv :) Skitsnälla är dom verkligen ! :) Sen så bor det en annan tjej här, hon e typ 17 å har bott här i ca 2 månader :) Kom hit vid typ halv 2 , så på den tiden så har jag bara packat upp mina kläder osv. Alla mina andra saker ligger hemma hos pappa så han ska komma hit med dom på typ måndag.. de e ganska kull att dom jag bor hos nu bor typ 200 m bort från pappa xD Så ifall jag har glömt ngt så kan jag ba gå dit :) Här har jag iaf fått nyckel så jag kan öppna när jag ska in ( inte som os en viss annan..) sen så får jag vara ute t yp 1 timme längre på vardagar å 2 timmar längre på helger, så det e nice :)

Den här tiden som jag nt har bloggat har det hänt ganska mkt grejer på.. Jag har fyllt år, jag har fått Justin Biebers parfym, jag ska å på hans konsert osv ! :D Men nu ska jag sluta skriva för ingen kommer väl ändå läsa dethär så.. Ajja, orkar inte lägga ut några bilder nu eftersom att jag nt har några på den här datorn.. Ajja, Hejdå ! :D


// Sannz<33

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards