mittlivsomsannz

Alla inlägg under september 2012

Av Sanna Carlsson - 24 september 2012 21:20

Tjo, precis kommit hem å ska typ käka choklad å dricka cola:P Linn slaggar här så de e chill<3 men orkar nt skriva så.. BigLove <3

Av Sanna Carlsson - 21 september 2012 10:10

Tja, sitter och har spanska men igen göra ngt :P ska träffa Melina efter skolan, ska sova där så de e chill:) kanske ska träffa Danne också:) Ajja men ska fortsätta att typ göra inget men.. BigLove <3

Av Sanna Carlsson - 20 september 2012 11:56

Hellu, sitter i gympasalen och tråkar sönder, e nt med på hyllan för det är så jävla aptråkit! Så typ sitter och chillar musik . Mina områden-kartellen ft. Dani M Mitt livs bästa låt just nu<3 Aja, ska åka t mammas jobb efter skolan och få lite cash:P sen ska jag träffa Moa och Hannah och typ ba chilla i ringen, ska kanske träffa stuntdanne sen också, med vi får se. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 15 september 2012 11:00

Tja! Precis fixat klar mig osv, ligger och kollar på 16 & pregnant:) ska kanske träffa Hannah och dom sen, om dom vill/orkar.. Ajja men tänkte ba visa mitt korta hår :) Peace<3

Av Sanna Carlsson - 14 september 2012 22:03

Haha igga rubriken, kom nt på ngt..:) idag så blev vi tvungna att gå t Alby för vi hade f*cking skoljoggen.. För det första e jag fortfarande förkyld så var nt med men blev tvungen att så där när det typ spöregnade och det var skitkallt! Iaf, sen drog jag t gullmars och mötte upp tammy och Hannah, så vi drog t T-centralen och mötte upp Linn:) sen mötte vi upp Hanna och sen typ ba chilla, sen skulle jag och Hannah gå t ringen och så går vi och snackas om en SKITSNYGG kille! Och tro som fan att han kommer gående typ 100 meter ifrån oss, så jag och Hannah stog och asgarvade!! XD han ba kolla på oss och log och jag höll på att dö för han e så jävla HET!! Sen så sätter vi oss typ vid nybodabussen när han har gått förbi , och då skriker Hannah.. "C*********, Sanna tycker du e SKITSNYGG!! Jag ba " HÅLL KÄFTEN!!" förfan vad pinsamt, vardagspeoblem på hög nivå.. Ajja, sen drog vi t skateparken och mötte upp Lukas och Pontus, (med tammy, Hannah och Linn) så när vi sitter där så fick Hanna klippa mitt hår, blev faktiskt nöjd men det blev jävligt kort.. Ajja känner att det här blev lite långt så om du har läst ända hit så kan du väll kommentera? Kul och se hur många som orkar läsa:) Men skriver typ imorn. :) BigLove<3

Av Sanna Carlsson - 12 september 2012 16:06

Hej! Har precis kommit hem från skolan så sitter å käkar lite mellis? ska plugga lite å sen möta tammy:) har inget att skriva som vanligt så.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 8 september 2012 11:24

Tjo, vart sjuk sen typ onsdag .. Ska träffa Hannah och typ pontus idag så det blir chill:) Hannah e också sjuk (hon smittade mej..) Ajja har absolut Inge att skriva om så.. Peace<3 BTW ! Hannah och Pontus e tsm nu!:)<3

Av Sanna Carlsson - 3 september 2012 21:27

Hej! Ligger just nu och kollar på tv:) sover hos pappa ikväll så de e chill:) imorn efter skolan blir det tandläkaren och sen va med Hannah,tammy,Pontus och Emma:) har Inge å berätta men behövde uppdatera lite känner jag.. Peace<3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards