mittlivsomsannz

Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna Carlsson - 31 januari 2012 14:33

Heeej! Har precis kommit hem från c , köpte typ llite smink å såå  Ikväll blir det att käka ute med Pernilla å lillesyrran:P Vart vet jah nt men :D Ajja bloggar när jag kommer hem ... PÖSSPÖSS!<333

       


//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 29 januari 2012 10:06

Heej! Har precis vaknat å sitter å lyssnar på musik  ska börja fixa mej snart å sen typ dra t centrum elr nå  jja, gör ett snabbt inlägginnan jag drar pösspöss<33


//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 28 januari 2012 16:30

Heeejsan! Har precis kollat på SAW 3 :) Ganska bra men mår fan lite illa nue... Ajja ska typ tra t ViVo nue så hörs senare.., pöss pöss <33


//Sannz<333

Av Sanna Carlsson - 27 januari 2012 17:46

Tjeeena! Tänkte ba säga att ska kolla SAW nu ... ska kolla den ikväll sen åxå men kollar den nu så att jag nt dör av skräck sen ikväll... Tja så länge <333


//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 27 januari 2012 14:04

Tjenix! Just nu sitter jag å lyssnar på Sebastian Krantz "without you" å typ försöker hitta den bästa saw filmen... Ajja skriver mer sen... Ska typ nt göra ngn speciellt idag eftersom att jag e sjuk... men nu måste ba kolla på den här !!!


http://youtu.be/VNG44shbHbw


Om ni nt hittar den sök på nattifromhell, inte mitt fel att folk begår självmord eller asbergerNatti

//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 27 januari 2012 12:03

Heeej, jag stannade hemma från skolan idag för mår fett illa å skit..Jag har precis kollatklart på "in time" asso det e den bäst filmen jag någonsin sett! ajja skriver senare ... pösspöss z3<3


//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 25 januari 2012 16:02

Heej! Jag har precis kommit hem från skolan, ska typ plugga spanska snart... Just nu sitter jag å lyssnar på musik å aa typ bloggar:P Ska typ inte göra nå speciellt idag... tror iaf att jag nt ska sola i helgen :( solade i 20 min igår å typbrände ihjäl mej sådet gör ont bara ngn rör mej :/ Men det finns väll annat tt göra ... eller nej det gör de nt här..

Ajja ska antingen kolla film eller göra läxor nue, men skriver sen ... Pöss pöss <3


   

Plattat håret idag :D <33

// Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 24 januari 2012 15:15

Heejsan ! Idag så har jag typ varit i skolan å haft tråkigt som vanligt... men nice ändå attman slutade 12:40 :) Sen drog jah t mammas jobb å typ satt där ett tag, sen drog vi å sola :P Men automaten tog nt emot sedlar som förr gången så det var bara jag som solade :P Fast solade ma i 8 min men :P Ajja, har precis gjort läxotna å ska typ sätta mej å kolla påparanormal activty 3 eftersom att jag skulle ha gjort det typ alla andra dar men Pernilla somnade typ hela tiin... så ska kolla på den sj nusen får vi se om jag ska se den ikväll åxå :P Ajja bloggar mer sen<3 PÖSSPÖSS<3

HAHAHAHAH Bild från typ förrigår XD Hade trååk! <3

     

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards