mittlivsomsannz

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Sanna Carlsson - 20 februari 2013 01:55

Kan ej sova, har tråkigt.. Så det fick bli att ta ett spontant nattbad och snackar tele med BOBBIE <3 tänkte bara säga de haha.. Jo förresten, glöm inte att du är perfekt, precis som du är<3
BigLove<3

Av Sanna Carlsson - 20 februari 2013 00:59

Mikaela: jag har haft så sjukt kul med dej, vi har gjort dom mest korkade sakerna tillsammans som jag ej kan nämna här haha.. Jag har inte träffat dej på över ett år men jag älskar dej inte mindre för det. Du är saknad älskling<3

Pontus: Haha, vad ska man säga.. Jag har inte nämnt dej så länge med du har blivit en av mina bästa vänner, vi skojjbråkar alltid, fan vad elak jag e mot dej om jag tänker efter haha.. men överklasshoran klarar av mig haha.. Älskar dej min bög<3

Tammy: Vi har aldrig varit själva någon gång så jag känner dej inte lika bra som vissa andra, men när jag är med dej har jag skitkul iaf, haha kommer du ihåg hallowen? Haha bästa, älskar dej <3

Linn: vi har nämnt varandra sen i somras men Shit vad nära vi har kommit, kommer ihåg första gången jag träffade dej, du ba direkt "du verkar jättesnäll, jag tror vi kommer bli bra kompisar!" haha, vi har gjort så mkt tillsammans, vi har bråkat en gång, och efter det kom vi bara närmre varandra:) älskar dej så mycket att de blir knas i CH:s huvud haha <3

Emilia: vi träffades först genom bamse, vilket var ett par år sen :) redan då tyckte jag du var sjukt snäll, men sedan vet jag ej vad som hände mellan oss, vi tappade kontakten .. Men nu, nu är du som en syster för mej, och jag älskar dej knasboll<3

Daniel: dej har jag känt längst, och vi har alltid varit vänner, vi har bråkat typ två gånger och vi har varit vänner i typ 11 år , men nu har vi böjas glida isär, jag har träffat nya kompisar och du har skaffat flickvän, men jag älskar dej inte mindre för det gubben<3

Hannah: ja, vad ska jag säga? Vi har jämnt varandra i snart 8 månader , och du är den som fan kommt mej närmast, hjärtat, vi har aldrig "bråkat" utan bara småtjaffsat, men då är det bara att man inte pratar på typ en timme sen är det glömt, du är den som jag älskar mest av mina vänner , för du är den jag kan vara mig själv med mest, den jag kan prata mest med, vene hur, men det känns som att vi är lika på något sätt, älskar dej BOBBIE<3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards