mittlivsomsannz

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sanna Carlsson - 31 augusti 2012 10:36

Hej! Kom hem t min mamma för typ 20 min sen, sover här hela helgen tror jag:) ska antagligen till Grönan på söndag men vene om jag pallar.. I eftermiddag kmr mammas kille!:) Ajja, men skriver sen lr ngt.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 29 augusti 2012 16:46

Tja, precis kommit hem:) vart i skolan och sen följde jag med Ida t handenterminalen för hon skulle t stallet och hämta sitt busskort , hade ändå inget för mig så:) ska äta snart sen typ träffa Hannah och ba chilla som vanligt:) har inget speciellt att berätta men skriver senare tror jag.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 28 augusti 2012 21:49

Vene hur jag ska börja men.. För några år sen så bodde jag ute i strand, vi Bodde i ett hus som soc fixade.. Vi hade inte så mkt pengar så vi käka nudlar i princip varje dag.. Sedan kastade soc ut oss därifrån för att dom skulle bygga typ lägenheter eller något.. Det gick typ 2-3 år innan dom började bygga. Så vi flyttade t en lägenhet vid centrum, då var jag typ 9-10 år.. Mamma ärvde pengar när morfar dog så då hade vi det bra. Men när jag började sexan så blev jag mobbad i skolan, så var i skolan 16% av året.. Sedan så bytta snubben som mobbade mej skola (han började mobba så hans kompisar börja också..) så började gå till skolan igen. Vi lärde känna våra grannar som Bodde precis brevid och vi var alltid tillsammans och gjorde saker:) åkte tex utomlands med grannens dotter och hans kille:) (mamma betalade) sen så lånade grannen ca 70 000 av mamma och hon fick aldrig tillbaka dom så.. Grannens dotter blev tillsammans med min bror och gjorde slut med sin kille som hon hade varit tsm med i 3 år.. Sedan gjorde dom slut och vi blev utslängda från lägenheten för att mamma inte kunde betala skuldsanering (eftersom grannen lånade pengarna..) efter det har vi inte haft någon kontakt med dom.. Har inte bott med min mamma på 1 år nu och inte hos min pappa på över ett halvår.. Bodde hos en jourfamilj med min lillasyster i vintras.. Hon vi bodde hos var helt sjuk i huvudet och betalade ingenting för oss.. Man får en viss summa för varje barn man har boende hos sig, hon gav oss inget och ringde min pappa varje vecka och tiggde om pengar.. Nu bor jag hos en jourfamilj som är helt ok! Dom är för det mesta snälla, köper kläder osv.. Men föredrar att bo hemma.. Min lillasyster flyttade till min storasyster i Kalmar för ca 2 veckor sen. Hon ska börja skolan imorn osv.. Träffade min xD grannes dotters ex här om dan.. Han blev helt chockad när han såg mej! Han kännde inte igen mej någonting.. Det var jävligt smärtsamt för har alltid tyckt om honom.. Men får se om han känner igen mej nästa gång jag ser hnm.. (hoppas det!) min ena storebror bor i vårberg och jobbar som svetsare (han har ex svetsat twister på gröna Lund!) min andra storebror bor i Göteborg och han har jag inte träffat eller pratat med sen julafton.. Min mamma jobbar som nagelskulptör på handens naglar i tyresö och försöker få en lägenhet så att jag kan flytta hem! Min pappa är nykter alkholist men dricker ibland (därför kan jag inte bo där..) det ända som är bra just nu är mina älskade vänner! Det finns 2 stycken som alltid lyssnar och förstår mej<3 Hannah och Milotte!<3 älskar er så sjukt mkt och är jävligt tacksam att jag har er i mitt liv! Försvinn aldrig från mig!<3 gör absolut inte detta inlägg för att få medkänsla utan gör det för att ni ska få veta hur mitt liv ser ut och hur jag mår.. Ajja, men detta blev väldigt långt .. Men det är bara kommentera om ni har några frågor.. Här me Millans och Wadis bloggar..
Http://milotte.devote.se
Http://haannahofsweden.blogg.se
Peace<3

Av Sanna Carlsson - 28 augusti 2012 17:19

Hejsan! E just nu Påväg för att träffa Hannah,nelieh,tammy och Pontus:) tänkte ba säga att ikväll så kmr ett inlägg om mig själv och mitt liv, för vem Tkr det e kul att läsa någons blogg om man inte vet något om personen? Inte jag iallafall.. Men det kmr ikväll så . Peace<3

Av Sanna Carlsson - 28 augusti 2012 11:36

Tja, sitter just nu i skolan, ska typ käka om 20 min så.. Ska träffa Hannah och kanske Pontus efter skolan:) Ajja men skriver sen.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 26 augusti 2012 22:34

Tja,sov ju hos Melina igår:) lr sov och sov, vi gick och la oss 07:20 .. Men vi hade så jävla kul ! Vi försökte göra drive-in på dolken med kundvagn xD men dom ba "ni kan komma in och beställa" så vi försökte skulle på att Zuzz inte kunde gå xD så det slutade med att en kille som jobbade på el Ken kom ut och kallade Zuzz för ånsna.. Så vi gick in och beställde istället och ba "tur för er att vi kom tillbaka" haha, sen så kom det ngn random brud och ba "kan jag få tbx min kundvagn?,den e min!" det roliga va att hon typ va 17 och höll på sen en jävla 10 åring.. Men vi drog t skateparken med kundvagnen och åkte lite:P sen idag när jag och Hannah var Påväg hem t henne så såg vi en typ 8:årig kille stå och gråta, så vi gick fram och frågade vad som hade hänt och han ba "jag har tappat bort min mamma!" så han fin ringa till sin mamma på ni mobil så hon skulle möta honom vid brandstationen.. Sen när han gick så sa han "tack så mycket för hjälpen" Ajja men ska kolla lite på tv nu sen sova.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 25 augusti 2012 23:55

Ligger just nu och chillar i melinas säng :P sover ju här , Hannah och Zuzz ska också sova här så det bli chill:) fast vi ska typ dygna om vi orkar:) Zuzz och Melina sprang ner t ringen för att handla så jag och Hannah chillar här så länge, skriver typ imorn igen:) peace<3

Av Sanna Carlsson - 25 augusti 2012 12:44

Tjo<3 sitter just nu hos Hannah och dricker cola<3 fick typ ringa Gene 12578158953378 gånger så att hon skulle vakna.. Men men:) ska typ dra ut sen och typ träffa Melina <3 Ajja , men ska va social med Hannah nu. Peace<3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards