mittlivsomsannz

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Lite om dagen:)

Av Sanna Carlsson - 26 augusti 2012 22:34

Tja,sov ju hos Melina igår:) lr sov och sov, vi gick och la oss 07:20 .. Men vi hade så jävla kul ! Vi försökte göra drive-in på dolken med kundvagn xD men dom ba "ni kan komma in och beställa" så vi försökte skulle på att Zuzz inte kunde gå xD så det slutade med att en kille som jobbade på el Ken kom ut och kallade Zuzz för ånsna.. Så vi gick in och beställde istället och ba "tur för er att vi kom tillbaka" haha, sen så kom det ngn random brud och ba "kan jag få tbx min kundvagn?,den e min!" det roliga va att hon typ va 17 och höll på sen en jävla 10 åring.. Men vi drog t skateparken med kundvagnen och åkte lite:P sen idag när jag och Hannah var Påväg hem t henne så såg vi en typ 8:årig kille stå och gråta, så vi gick fram och frågade vad som hade hänt och han ba "jag har tappat bort min mamma!" så han fin ringa till sin mamma på ni mobil så hon skulle möta honom vid brandstationen.. Sen när han gick så sa han "tack så mycket för hjälpen" Ajja men ska kolla lite på tv nu sen sova.. Peace<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Carlsson - 18 september 2013 22:05

Jag verkligen suger på att blogga, förlåt för det.. Iallafall, står nu och väntar på tvärbanan, påväg hem från gården. Har ej gjort så mkt, va i skolan t lunch sen gick jag hem för hade ont i ryggen, sen så gick jag till gården å ba chilla you know :...

Av Sanna Carlsson - 5 september 2013 19:32


Att blogga, det är kul när man har något att skriva om , det är kul ett tag. Men sedan när man har sagt allt intressant i ens liv, vad ska man skriva då? Jag har ej bloggat på sjukt jävla länge, tycker de är tråkigt när man ej får feedback och specie...

Av Sanna Carlsson - 7 april 2013 00:53

Har helt glömt bort att blogga den sista tiden, såg bloggappen nu och kände att jag blev tvungen.. Sitter och snackar med Linn i telefon :) hon var här i torsdag , men hann bara träffa henne i typ 30 min, FYFAN vad jag grät när när hon skulle dra.. M...

Av Sanna Carlsson - 29 mars 2013 18:31

Jag, Hanna , Linn och Pontus var på bio igår och kollade på "du gör mig galen" skitbra film! Just nu sitter jag, Hanna och Linn i badrummet och färgar Linns hår haha . Hörs senare puss...

Av Sanna Carlsson - 26 mars 2013 18:33


hello, sitter på mammas jobb, ska dra t vårberg när hon slutar. Har ej haft ngt och blogga om, inte för att jag har det nu heller.. Men imorn är sista dan i skolan :D Sen är det lov förfan! Ska sova som fan, träffa polare osv :) Min lillasyster komme...

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards