mittlivsomsannz

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Sanna Carlsson - 3 augusti 2012 23:19

Tja, precis kommit hem och snackar med Hannah i telefon:) vart med krisse,Carro,Hannah och Wilma ikväll så det var rätt nice:) har inte träffat han sen Öland så det e länge sen:) imorn blir det att vara med Hannah och kanske Krisse :) och typ ba chilla som vanligt:P (blev rätt mkt ":)" så..) slaggar hos pappa imorn så det blir ju nice med kanaler också:) men ska typ fortsätta va social i telefon nu.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 3 augusti 2012 19:00

Hellu<3 sitter jusst nu i Carros port och väntar för hon skulle käka, vi gick och lämnade Pontus vid bussen innan och Wadi drog för ett tag sen så hon kmr väll snart.. Imorn ska jag typ sova hos pappa för min jourfamilj ska t stugan och jag tänker INTE följa med! Hatar det där jävla skitstället! På onsdag drar jag,Jannin och Alfons t mormor och ska va där till söndagen för min jourfamilj skulle bort ngnstans.. Men ska typ vänta på Wadi nu för hon ringde precis.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 3 augusti 2012 13:52

Hellu alla söta! ? precis vaknat och ska typ klä på mej och käka frulle. Tror jag ba ska vara hemma idag och chilla lr nå, hade ju tänkt att inte göra nå på sommarlovet förutom att va med kompisar, men så blev det ju nt.. Slutade med att jag var i stugan typ halva sommaren och Öland en vecka.. Så nu är jag typ helt död! Finns säkert andra som har gjort mer men.. Amen skriver senare om jag hittar på nå. Peace<3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards