mittlivsomsannz

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sanna Carlsson - 24 augusti 2012 23:17

Hellu!:) ligger just nu i sängen och tittar på tv (intresseklubbem antecknar) blev tvungna att gå 7 fu*king kilometer med klassen idag för att komma t dom där jävla muséumen.. Man kunde lixom ta bussen dig men lärarna ville tortera oss lite så.. Träffade Hannah,Pontus och Wadi sen och ba gick runt å chilla som vanligt:) och så innan jag drog hem så träffa vi Carro lite fort:) imorn blir det att typ va med Wadi och några till:) jag och Wadi ska sova hos Melina så det blir chill:P Ajja men orkar nt skriva mer.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 24 augusti 2012 08:49

Hej! Sitter nu på bussen Påväg t polismuséet och idrottsmuséet.. Skulle hellre vara i skolan nu.. Om ngn vill rädda mig så kom t typ Djurgården nu .. Och vänta där på mej!:D Slutar halv och lixom -.- sen ska jag träffa Hannah ,Hanna och Pontus :) vi kmr säkert ba gå runt som vanligt .. Ajja men ska va social med Ida nu :P Peace<3

Av Sanna Carlsson - 22 augusti 2012 16:40

Hejsan! Har typ varit i skolan idag, slutade halv två så det e nice:) träffade Robin en stund och drog sen t Hannah , kom hem för typ 5 min och ska typ käka snart:) imorn blir det att typ va med Pontus och Hannah <3 på fredag skulle vi typ t polismuséet och idrottsmuséet med skolan.. Ärligt talat så hatar jag museum. Ajja, men vi hörs:) peace<3
Lägger in en bild på mej och mina systrar som små:) (jag t höger:P)

Av Sanna Carlsson - 20 augusti 2012 07:35

Hejsan, vaknade halv 7 av att pappa ringde, så gick och mötte han å fick mitt busskort (tack!) försökte somna om (kunde ha sovit till 07:15 iaf) men efter ett tag gick jag upp och börja fixa mej, min buss går 08:23 så det är ett tag kvar, men skriver sen.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 9 augusti 2012 08:13

Tja, har nt bloggat så mkt eftersom att det tydligen nt funkar att lägga ut bilder? Jag och Jannin ska åka t Tyresö om typ en timme, ska t frisören med Alfons:) Ajja, hörs sen. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 5 augusti 2012 23:28

Ligger just nu och kollar på "kompisar på nätet" på youtube, sov hos Hannah igår sp va med henne idag:) jag sa att hon skulle väcka men om hon vaknade innan mej, men såklart inte! Vaknade halv 4 så det blir nog svårt att sova inatt:P och klumpig som jag e så ramlade jag igår så typ haltar och skit.. Imorn ska jag träffa mamma i c och fika:) sen drar jag t Hannah :) amen godnatt:))Peace<3

Http://haannahofsweden.blogg.se

Av Sanna Carlsson - 4 augusti 2012 15:03

Sitter just nu i ringen med Hannah och dricker cola, lr hon dricker powerking:) försöker få tag på krisse men han verkar sova.. Somnade halv 7 imorse och gick upp 12 för att träffa Hannah men hon var lite seg så träffade henne för typ 20 min sen.. Ajja men ska fortsätta att inte göra någonting nu:)
Peace<3

Av Sanna Carlsson - 4 augusti 2012 14:53

Sitter just nu i ringen med Hannah och dricker cola, lr hon dricker powerking:) försöker få tag på krisse men han verkar sova.. Somnade halv 7 imorse och gick upp 12 för att träffa Hannah men hon var lite seg så träffade henne för typ 20 min sen.. Ajja men ska fortsätta att inte göra någonting nu:)
Peace<3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards