mittlivsomsannz

Alla inlägg under mars 2013

Av Sanna Carlsson - 15 mars 2013 12:29

Sitter on the floor with mig själv :P dom andra har idrott så , va ska man göra lixom. Idag kommet Jannin hit:) hon ska va här hela helgen eftersom att jag fyller år på söndag :) så ska hem och städa rummet efter skolan, inte lika kul men , hörs sen. Puss <3

Av Sanna Carlsson - 14 mars 2013 10:51

Hola, sitter på bussen Påväg vettefan, men vi ska t teknik 8:an iaf... Kul liv.. Sen så har vi ej käka lunch och jag har med mej en cola -.- visst cola är fan de bästa som finns men man blir ju ej mätt.. Ajja ska tråka lite nu. Puss <3

Av Sanna Carlsson - 11 mars 2013 18:53

Hola alla munkar :P först satt jag och tråka balle i skolan, sen vid lunch så drog jag och Millan hem t henne å käka, sen tbx t skolan .. Sen drog jag t ringen å träffa Hannah, så drog vi ner t centrum å mötte upp alla , å nu tråkar jag mer balle på gården än i skolan haha.. Välkommen till mitt cptråkiga liv.. Puss<3

Av Sanna Carlsson - 9 mars 2013 19:15

Tjo alla coola, sitter på gården med Hannah,tammy och hanna. Tråkar balle asso.. Hoppas att ni har kul iaf:) puss <3

Av Sanna Carlsson - 8 mars 2013 21:30

Linn skrev en jävla massa frågor så tänkte svara på dom nu:) Men frågestunden fortsätter så de e bara fråga mer :)


1.Vad tycker du helt ärligt om mig? 

svar: Jag tycker att du är en sjukt fin, omtänksam och galen fjortis :) <3

2. What is you hobby?

svar: Typ att vara med kompisar , sjunga osv.

3. Vafan händz i helgen bre?

svar: fredan: chilla gaalet, Lördan: shoppa Söndan: träffa baxarn <3

4. Kan du lägga up en video när du sjunger för ja vet att du sjunger superfint, så inget snack om saken  MHM.

svar: tack men nejdu, och jag kommer absolut INTE att lägga up en video när jag sjumger, för själv tycker jag att jag suger.

5.Va för smink använder du?

svar: Typ mascara, eyeliner, bb cream, conceraler, rouge och puder.

6. Om du fick byta utseende med någon, vem skulle du valt?

svar: helt ärligt så vet jag inte, jag skulle vilja blanda ihop massa människor till en superheting!<3

7.Vad skulle du gjort om du kom hem efter skolan och så ba är Justin Bieber där?
svar: Jag skulle antagligen skrika,gråta,slicka på han och sen svimma HAHA!

8. Bästavänner?

svar: Du,Hannah,Emilia,Pontus,Mikaela osv

9. Bloggar du läser osv?

svar: http://paow.se http://kissies.se http://hannahwadi.blogg.se din blogg :)

10. Va tycker du om alla goat editions? haha bästa viiiiiiiiiist?

svar: HAHAH bästa!

11. Blir du irriterad när jag säger viiiist?

svar: Det vet du , lika irriterad som du blir om man skriver ":P"

12. Hur kan du svara så snäll och underbar?

svar: Baby I was born this way!! HAHA! Nej men seriöst så är jag inte det hjärtat<a3

puss älskar dig :* 

svar: Älskar dej med hjärtat<3

Alla ha en superfredag!<3

 

Av Sanna Carlsson - 6 mars 2013 21:38

tänkte ha en frågestund. Fråga vad du vill, hur många frågor du vill :) Jag kommer svara på frågorna när jag väl har fått några :) Fråga på! Puss <3

 

Av Sanna Carlsson - 5 mars 2013 22:53

Orkar fan ej med mitt liv asso! Först gick jag runt i stan hela dan, sen så åkte jag t tyresö. Sen åkte jag t vårberg och precis när jag kom hem blev jag tvungen att åka t fucking fridhemsplan för att hämta en hund. Har gått sönder mina ben så jag pallar ej någonting längre. Och nu ska jag duscha och sen försöka sova. Det var bara de jag ville säga.. GODNATT!

 

Av Sanna Carlsson - 5 mars 2013 08:40

Taggar t stan med Emma och Jessica för att intervjua folk, ses vi där?
Puss<3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards