mittlivsomsannz

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Sanna Carlsson - 23 januari 2013 19:47

Hola! Jag e fett grym på spanska Haha ? igår så satt jag och Hannah i centrum typ 18.00-20.30 , å de var typ inga där så vi dampa sönder haha! XD vi typ sprang runt till folk och ba BOBBIE?! Haha .. Bästa dagen i centrum på länge :P sen idag så typ hade vi Inge och göra så vi gick och shoppade , eller jag shoppade för mina presentkort och hon följde med.. JAG HATAR ATT SHOPPA! Jag vet, jag e sjuk i huvudet.. Haha måste berätta en grej, jag och pappa stog precis och lagade mat , fast de var jag som skulle laga maten själv men han tycker att jag gör fel å blabla.. Så då ska han stå där och coola sej å ba "så häller du på pepparn såhär.." å då råkar han göra med de stora hålet så att typ halva pepparburken hamnade på en köttbit haha! Men allt e inte roligt denna dag.. Det e såhär att idag, för 4 månader sen så dog min storasysters sambos syster... Mikaela, vi saknar dej här på jorden, det var Igentligen inte din tur att åka upp till himmelen , du var ju trots allt bara 22 år när du försvann.. Jag kände inte dej så bra men jag vet att du var en person som var guld värd, och jag tycker det är hemskt att du inte kommer finnas här när Alfons växer upp.. Vila i frid Mikaela! R.I.P <3
Peace <3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards