mittlivsomsannz

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Blahhdhksubavhk<3

Av Sanna Carlsson - 14 september 2012 22:03

Haha igga rubriken, kom nt på ngt..:) idag så blev vi tvungna att gå t Alby för vi hade f*cking skoljoggen.. För det första e jag fortfarande förkyld så var nt med men blev tvungen att så där när det typ spöregnade och det var skitkallt! Iaf, sen drog jag t gullmars och mötte upp tammy och Hannah, så vi drog t T-centralen och mötte upp Linn:) sen mötte vi upp Hanna och sen typ ba chilla, sen skulle jag och Hannah gå t ringen och så går vi och snackas om en SKITSNYGG kille! Och tro som fan att han kommer gående typ 100 meter ifrån oss, så jag och Hannah stog och asgarvade!! XD han ba kolla på oss och log och jag höll på att dö för han e så jävla HET!! Sen så sätter vi oss typ vid nybodabussen när han har gått förbi , och då skriker Hannah.. "C*********, Sanna tycker du e SKITSNYGG!! Jag ba " HÅLL KÄFTEN!!" förfan vad pinsamt, vardagspeoblem på hög nivå.. Ajja, sen drog vi t skateparken och mötte upp Lukas och Pontus, (med tammy, Hannah och Linn) så när vi sitter där så fick Hanna klippa mitt hår, blev faktiskt nöjd men det blev jävligt kort.. Ajja känner att det här blev lite långt så om du har läst ända hit så kan du väll kommentera? Kul och se hur många som orkar läsa:) Men skriver typ imorn. :) BigLove<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Carlsson - 18 september 2013 22:05

Jag verkligen suger på att blogga, förlåt för det.. Iallafall, står nu och väntar på tvärbanan, påväg hem från gården. Har ej gjort så mkt, va i skolan t lunch sen gick jag hem för hade ont i ryggen, sen så gick jag till gården å ba chilla you know :...

Av Sanna Carlsson - 5 september 2013 19:32


Att blogga, det är kul när man har något att skriva om , det är kul ett tag. Men sedan när man har sagt allt intressant i ens liv, vad ska man skriva då? Jag har ej bloggat på sjukt jävla länge, tycker de är tråkigt när man ej får feedback och specie...

Av Sanna Carlsson - 7 april 2013 00:53

Har helt glömt bort att blogga den sista tiden, såg bloggappen nu och kände att jag blev tvungen.. Sitter och snackar med Linn i telefon :) hon var här i torsdag , men hann bara träffa henne i typ 30 min, FYFAN vad jag grät när när hon skulle dra.. M...

Av Sanna Carlsson - 29 mars 2013 18:31

Jag, Hanna , Linn och Pontus var på bio igår och kollade på "du gör mig galen" skitbra film! Just nu sitter jag, Hanna och Linn i badrummet och färgar Linns hår haha . Hörs senare puss...

Av Sanna Carlsson - 26 mars 2013 18:33


hello, sitter på mammas jobb, ska dra t vårberg när hon slutar. Har ej haft ngt och blogga om, inte för att jag har det nu heller.. Men imorn är sista dan i skolan :D Sen är det lov förfan! Ska sova som fan, träffa polare osv :) Min lillasyster komme...

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards