mittlivsomsannz

Alla inlägg under juli 2012

:)

Av Sanna Carlsson - 24 juli 2012 16:17

Har precis snackat med mamma i telefon, hon sa att de skulle ringa nån kille ikväll angående lägenhet:) hoppas verkligen vi får den så man kan flytta hem!:) skriver ikväll vad han sa:) Peace<3

..

Av Sanna Carlsson - 23 juli 2012 15:39

Tjo, har precis bakat lite, men allt blev helt fail xD just nu sitter jag och lyssnar på Dani M - det var inte jag
(som vanligt) skriver sen (kanske) Peace<3

Av Sanna Carlsson - 23 juli 2012 13:31

"godmorgon" :P vaknade för typ en timme sen så städade rummet lite fort (såg förjävligt ut innan) nu sitter jag i soffan och lyssnar på Dani M - det var inte jag <3 kan den snart utantill:) vene om jag skrev att jag skulle hem på onsdag men ska hem på torsdag iaf. Lillesyster fyllde år i lördags också så hon ska få sin present när jag kmr hem. Jobbigt att skolan börjar snart.. Men ändå rätt skönt för då kan man träffa alla kompisar osv, har inte kunnat träffa ngn från klassen på hela sommaren för farsan vägrar fylla på busskortet innan skolan börjar , så har typ bara träffas Danne, Wadi och Embla, men ska typ käka frulle nu lr nå.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 22 juli 2012 21:10

Hallå, nue jag Påväg hem från Nyköping, vi gick bara och kollade runt i stan osv.. Asso jag e kär! Dani M är så jävla bra! Och han e ju snygg också! Sitter och lyssnar på "Dani M - upp och ner" i bilen nu. Kanske skriver lite imorn också:) peace<3

Av Sanna Carlsson - 22 juli 2012 19:23

Tjo, sitter i bilen Påväg t Nyköping, vette fan vad vi ska göra där men.. Sitter å lyssnar på Dani M - det var inte jag , han är så jävla bra! Jävligt begåvad snubbe! Ajja men ska sluta skriva nu för annars kmr jag börja skriva lyrics från låten :P peace<3

Av Sanna Carlsson - 22 juli 2012 11:36

Hej hallå! (kom nt på vad jag skulle skriva så..)
Jag har precis vaknat och är skitförkyld, eller så ere pga katten.. Är fortfarande i stugan iaf, vi åker "hem" på onsdag (VILL HEM NU!) fiskade igår men ba en timme så fick ba en fisk.. Ajja men ni får en randombild så skriver jag sen.. Peace<3

Av Sanna Carlsson - 21 juli 2012 15:50

Hejsan! Nu är jag Påväg hem från Söderköping med min jourfamilj,vi åkte hit t ett ställe som hette smultronstället. Det var typ en resturang med bara glass! Mår ganska illa nu , för mkt glass blev det.. Här får ni lite bilder :) Peace<3

Av Sanna Carlsson - 19 juli 2012 20:41

Hej, sitter nu i stugan och tråkar.. Finns Inge här å göra förutom att typ kolla på kossor.. Glömde min mobilladdare i Sthlm när jag åkte hit så har fått klara mig i 2 dar utan telefon.. Men min älskade syster skickade den på posten såfick den idag ? Ajja, men nu ska jag försöka få bort alla jävla flugor härifrån.. Peace<3

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards