mittlivsomsannz

Alla inlägg under februari 2012

Av Sanna Carlsson - 17 februari 2012 16:19

Heej! Har precis gjort värsta bästa kladdkakan asso! fett stolt :D Lillesyrran gör kräftsoppa t förrätt å kött med mandelpotatis t varmrätt å jag bjuder på kladdkaka med glass t efterrätt MUMS! Ajja, har typ vart i skolan å så, på mändag åker klassen t Romme men ska nt me för kan fan nt åka skidor har ba gjort de 1 gång för typ 5 år sen så... Så jag, Millan å Ida osv ska typ stanna i skolan men så fick vi reda på idag att man typ skulle åka t stan å luffa runt å skit :/ Orkar fan nt de de e så jävla kallt!:O men vad ska man göra lixom, kan alltid hoppas att man blir sjuk under helgen:) På sportlovetså ska jag t Mickiieh !!! :D ÄNTLIGEN får jag träffa min älskling <33 Ajja men såhär ser typ helgen ut...


FREDAG:Käka god middag sen dra t pappa:)

LÖRDAG: Typ kolla om Danne vill göra nå :)

SÖNDAG:Plugga...


Ajja men här får ni lite bilder iaf :P

Jusste, skulle ba säga att de e typ folkn som kollar in min blogg å dan när jag e i skolan å då har ja ju nt skrivit nå så jag tappar massa läsare, men så ni vet så  Skriver jag (om jag kan låna datan..) när jag kommer hem å typ sen på kvällen...


 

Lollo å Millan i 6:an :) ÄLSKARER<333

http://januarijacobsson.bloggplatsen.se

http://milottelindgren.bloggplatsen.se

   

Jag å syrran :) säg nt att vi e lika för de e vi nt ...

   

MONGOO<3


PÖSSPÖSS<3

//Sannz<33


Av Sanna Carlsson - 16 februari 2012 08:43

Heeejsan! Sry för dålig uppdatering men min lillesyster vägrar låna ut datan t mej så "lånar" den nu när hon sover :P Ska dra t skolan snart, bussen går 09:33 så det e ett tag kvar    fast jag börjar nt förens 09:55 men det e väl bra att komma tidigare än senare :P I för ngn dag sen (kmr fan int på när xD) så var jag å klippte mej, skulle klippa toppar, klippa i "tappert å  tunna ut håret, men hon typ glömde att tunna ut det    NEEEJ! Jag bhar fan nt pluggat t spanskan å svenskan å båda "läxförhören" e tills imorn!  !! Ajja måste sluta nue för syrran vakna :O


   

Plattat nue åxå :P


PÖSSPÖSS<3

//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 10 februari 2012 15:38

Heej! Har nt kunnat blogga på typ 2 lr 3 dar förmin syrra vägra låna ut datan.. Ajja, sitter typ å kollar bloggar å så innan jag drar t dansen    Den börjr 18:20 så det e ganska lungt ett tag :P Syrran ska typ sova hos min så kallade pappa inatt så jag blir själv hemma men jourmamma, men tror jag ska typ kolla om ngn kan slagga ikväll,men kmr nt kunna blogga förens imorron för syrran tar med datorn när hon dra så.. ajja men här får ni lite bilder å en askuul video! :D

venne om de funka men om de nt gjorde så sök på youtube på "cat cooming closer"

       

Lite randombilder:D


//Sannz<33


Av Sanna Carlsson - 6 februari 2012 15:05

Tjeeena! Kom hem för typ 1 å en halv timme sen, har typ pluggat å så, Just nu sitter jag vid datorn å typ kollar facebook osv osv... Ajja har ingenting att skriva så PÖSSPÖSS <33

  

Ny halsduk:) Mamma gjort den :) <33


//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 5 februari 2012 23:02

Tjeena! tänkte ba skriva lite innan jag går å lägger mej, har nt kunnat använda datorn på hela dan så därför har jag nt skrivit nå.. Ajja, kollar på tv nu men ska gå å lägga mej snart.. PÖSSPÖSS <3


//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 3 februari 2012 20:22

Heej ! Har precis kommit hem från dansen, första dan... har sån jävla pain i benen så kan typ nt gå ... Ajja, kul var det iaf  Idag har ja varit i skolan som vanligt, hade NO-prov... tror nt att det gick bra..om det nt gjorde det så dör jag! Ajja, men ska typ göra engelskauppgiften elr nå, nu tnker nt " plugga på en freda?!?!?" Å aa det gör jag, för då behöver jag nt vara så stressad med det i helgen och nästa vecka    Ajja, skriveringe mer idag tror jag... hörs imorn:PPÖSSPÖSS <33


   

Fett osminkad...


//Sannz<33  

Av Sanna Carlsson - 2 februari 2012 12:22

Heej!Ska på möte idag, runt 2 ngn gång..sitter å typ plyggar NO så märkte jag attg jag plugga på fel sak å så errre prov imorron! Kmr döö! Ajja, väntar på att lillesyrran ska komm hem, kmr typ 1 lr nå.. Ajja m bloggarmer sen... PÖSSPÖSS <33



//Sannz<33

Av Sanna Carlsson - 1 februari 2012 17:32

Heeejsan! Har precis duschat å ska typ plugga NO snart.. har NO.provpå fredag å har nt plugga nå   ... Ajja, igår käkade jag , Pernilla,Lollooch lillesyrran på Hörnet å sen drog vi å sola   Ajja, men ska typ på möte imorn så antingen går jag i skolan ba på träslöjd elr så stannar jag hemma, fårse.. Ajja, hörs senare lr imorn... PÖSSPÖSS<33


     

Osminkad.se :O


//Sannz<33

Presentation


Bloggen handlar om mitt allmänt tråkiga liv, alltså vänner,familj,problem osv.. läs på ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards